Produsele perisabile și/sau produsele alimentare nu pot fi returnate. Toate produsele de pe site-ul www.lemanoir.ro sunt produse alimentare și/sau perisabile, excepție făcând produsele din categoria Accesorii. Pentru produsele din categoria Accesorii, vă rugăm să consultați Departamentul Vânzări la numărul de telefon 031 620 40 32 pentru asistență, în maxim 10 zile calendaristice.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de utilizare. Coletul în care vei returna produsul trebuie să conțină produsul și factura. Dacă produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat, returul nu va fi acceptat. Toate cheltuielile aferente retunării vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsulelor se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice de când pachetul ajunge în depozitul nostru.
Rambursarea se face doar în contul bancar al clientului. Nu sunt acceptate retururi efectuate prin Poșta Română. Le Manoir asigură Clientul împotriva viciilor ascunse, în condițiile legii. În cazul în care Clientul renunță la comanda confirmată din alte motive decât cele acceptate în Condițiile Generale de Vânzare, acesta va pierde avansul plătit, cu titlu de daune interese. În caz de neconformitate a produselor sau de viciu aparent, Clientul are la dispoziție 3 zile de la recepția acestora pentru a depune o reclamație către Le Manoir.
Reclamația poate fi formulată în scris și transmisă prin fax/ email/ poștă. Dupa acest termen, produsele livrate sunt considerate conforme și exceptate de orice viciu aparent.